Ah, het gaat wel hoor. Iets minder dan normaal, maar het gaat. Ik ben ruim over gegaan naar A4. Speel je nog wel eens op BC?
Hoe gaat 't ermee?
Heeeeyy!
gaat wel, op wat familieproblemen na. We kunnen ooit weer een keertje samen op de server X3. Ben blij dat het goed gaat ^^
Sorry dat ik zo lang niet online ben geweest. Heb je een leuke tijd gehad? x3. Ik hoop dat jouw 2016 wel leuk was. ^^
Heeeeey Mip!
Hehe. ;3
Uh huh.
Hey Mip, haven't spoken to you in a while!
Thnx ;3 (alweer 'n beetje laat XD, ik ben nou eenmaal niet zo vaak meer online) ik ben deze week op vakantie, dusss... waarschijnlijk spreek ik je...
ben een beetje erg te laat... ;3 maar alsnog bedankt xD
Sorry, I missed your comment.. I'm a little late, but thanks though ^^
Hai... ;3
Dont let the seeds stop you from loving a watermelon!
I want to give my biggest thanks to DrD (DrDecember05), for this AWESOME Signature/Profile Pic! Thanks a lot!
Psst. Did you already start on my chibi? :> Sorry I'm asking it so much, I'm just... like.. TOO EXCITED for some reason.
My signature meanings: Melon is: Peace. Pumpkin is: Luck. Cherry is: Love. Orange is: Calmness, Gumball is: Fun, and Mango is: Health.
Herm
:eek: Wow, Meeps, thanks a lot for saying that to me. That gave me real hope. Thanks! And I think the same about you, you ARE an amazing person...
Hey! My Minecraft name is MelonSlice. You already recognized that, am I right? :D But, oh well. Pretty bad I cant send a picture of myself, and I...
Separate names with a comma.