Ah, het gaat wel hoor. Iets minder dan normaal, maar het gaat. Ik ben ruim over gegaan naar A4. Speel je nog wel eens op BC?
nope want het is niet zo leuk meer als vroeger, veel mensen zijn gestopt. En de server zelf werkt bij mij niet
Comments on Profile Post by MelonSlice