Comments on Profile Post by MelonSlice

  1. Mipsu
    Mipsu
    HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
    Aug 5, 2017
    MelonSlice licks this.
  2. MelonSlice
    MelonSlice
    Hoe gaat 't ermee?
    Aug 7, 2017
  3. Mipsu
    Mipsu
    GOED, ik ben net nog overgegaan naar t derde jaar aaaaaah
    Aug 8, 2017
  4. Mipsu
    Mipsu
    e n j i j ?
    Aug 8, 2017
  5. MelonSlice
    MelonSlice
    Ah, het gaat wel hoor. Iets minder dan normaal, maar het gaat. Ik ben ruim over gegaan naar A4. Speel je nog wel eens op BC?
    Aug 9, 2017
    Mipsu licks this.
  6. Mipsu
    Mipsu
    nope want het is niet zo leuk meer als vroeger, veel mensen zijn gestopt. En de server zelf werkt bij mij niet
    Aug 12, 2017