Serverlog, only modchat: Code: Jessiieee now back RazerH yeah RazerH Leo, by the way, i won't be on the server tomorow or the next day. I will be stuck on a two day RazerH long fieldtrip Quicksteve i've heard RazerH No wifi so I will die, I repeat RazerH I will die Jessiieee stalker Quicksteve poor jessie Jessiieee -.- Quicksteve what will she do Quicksteve without her razer Jessiieee I'll make you my next boo Pengu. Jessiieee Just you watch me RazerH RIP. Quicksteve oke then Jessiieee -.- RazerH Leo, aren't you married Quicksteve i am Jessiieee Her name is Jessie Jessiieee She is very nice Quicksteve so ive heard RazerH You mean Jesssieee Jessiieee Jessiieee* Jessiieee c; RazerH Leo, how did you even hear? Jessiieee With ears Jessiieee duh Quicksteve prob. no RazerH How did you know i won't be on tomorrow? Quicksteve idk if penguins' ears are any good Jessiieee Hm Jessiieee WAIT Quicksteve hmm Quicksteve hard questione Jessiieee in parkour Jessiieee ;ooooooo RazerH he is RazerH Me? Have fun! Jessiieee They are taking me for a crazy person Quicksteve its funny Jessiieee ;-; Quicksteve for me atleast xD Jessiieee I will murder you Jessiieee In your sleep RazerH Can i help Jessiieee Then take your body Jessiieee Post it to AZZA Jessiieee then kill azza Jessiieee post you both to Zach RazerH I want to nail Leo Jessiieee Then kill Zach RazerH with Azza Jessiieee Then post you to matty RazerH kidding\ Quicksteve the jokes are real RazerH Who is next? Jessiieee Then make Matty pay for the funeral Quicksteve the amount of inappropiate ones Jessiieee Then steal all his money Jessiieee Then marry Matty Jessiieee Then Matty is like yey RazerH No. No marrying Matty Jessiieee and I'm like yay Jessiieee Then Jessiieee Then Jessiieee Then Jessiieee I spit on your grave. Quicksteve i need to screenshot this Quicksteve this is the most amazing story ever Jessiieee Grrrrrr RazerH Hisss RazerH No making jessie look bad Jessiieee P.s Matty doesn't die. RazerH No, he dies Jessiieee Matty and I live happily forever after. RazerH I kill him before you marry him Quicksteve that was close jessie RazerH Exactly Quicksteve very close RazerH It will be well worth it Jessiieee wut Jessiieee wut i do Quicksteve you almost killed matty in your plan RazerH I shall never die RazerH I never died xD RazerH I will stay alive. Jessiieee Quite literally RazerH I can't die because I am part Greek and the greek gods will keep me alive Jessiieee Razer RazerH yes? Jessiieee Remember my plans Jessiieee About Leo Jessiieee Like ages ago RazerH Lick him Jessiieee SHHH Quicksteve umm RazerH How could I forget that day Quicksteve ummmmmmmm Jessiieee ShhhHSHHSHSHSHSHSHSHSH RazerH I mean our chats got spammed to hell Jessiieee He is lying RazerH Leo Jessiieee I did not whisper over and over in a call that I was going to lick you Jessiieee Lies Quicksteve the temptation to post this in le forum RazerH How could you edit command blocks that are long with out crashing Jessiieee Leo RazerH Don't you dare Jessiieee do it Quicksteve so adhfkjsdh Jessiieee I dare you Jessiieee I double dare you Quicksteve do it? oke RazerH - holds gun up to Leo - RazerH Do you really want to do that Jessiieee I dare you because I've now stayed up so close to 20 to 1am RazerH xD Jessiieee I'm dying in my eyes right no RazerH Don't you dare do it Jessiieee now RazerH Jessie, no RazerH Don't post it Leo Jessiieee Post it RazerH I am telling you, don't post. Quicksteve lol Jessiieee I'm telling you Jessiieee Post RazerH I will murder the penguins in the city nearest to me's zoo if you post it Jessiieee I will save those penguins Jessiieee If you do it RazerH Not if I nuke them Jessiieee Not if I kill you RazerH Not if I kill you Jessiieee Not if I kill you RazerH What if I nuke you Jessiieee What if I stab you Jessiieee WHAT IF RazerH What if I 360 Razie no scope you Jessiieee I lick leo Jessiieee Then what RazerH The penguins die Jessiieee hmmm? Jessiieee no RazerH mhmm Jessiieee I licked a penguin Jessiieee I licked the penguin Jessiieee And I have Matty by my side Jessiieee I can save Zach because of his shakespear Jessiieee AZZA has to die RazerH The joke I can make off of Dusty's comment "I grew 3 inches in 3 months" RazerH My god, it is innapropriate Jessiieee xDD Jessiieee POSSTTT IIUIITTT RazerH No! Quicksteve there were so many innapropriate jokes on my tounge in the last 15 mins RazerH xD Quicksteve its unreal Jessiieee eheheh RazerH Leo, you should skype call me so I can hear Jessiieee I bet my "imma lick you" was one of them RazerH leo, what if you weren't so quick? RazerH Oh god, i gave Leo a new joke RazerH It will make him look bad too RazerH He commented Jessiieee Nah RazerH You're eyes Leo RazerH I will punch Leo if he posts it. Jessiieee I will lick him Jessiieee anywhere RazerH No. Jessiieee Yes RazerH No
I read in the there something about Razer planning to kill Jessie. I guess Razie may not last so long